Over ons

Martin Wiersma is bedenker en founder van de nieuwe marketingformule Winnen Doe Je Niet Alleen.
In samenwerking met een aantal senior professionals die jarenlang in het bedrijfsleven en op hun vakgebied expertise hebben opgebouwd en bewezen, is het marketingplatform en het YouTube kanaal van Winnen Doe Je Niet Alleen ontwikkeld.

Visie

Wij delen de visie van de overheid dat er meer geld voor Goede Doelen en (sport)verenigingen uit het bedrijfsleven moet en kan komen.

Het bedrijfsleven kan door steun aan Goede Doelen en via Winnen Doe Je Niet Alleen aantrekkelijke en hoogst effectieve marketingcampagnes neerzetten die voldoen aan alle marketingdoeleinden.

Met de inzet van ons marketingplatform Winnen Doe Je Niet Alleen creëren wij een financiële win-win situatie voor alle betrokkenen;
Goede Doelen, (sport)verenigingen, het bedrijfsleven en de consument.

Wij ontwikkelen continue innovatieve marketingformules waar commercie, consument en Goede Doelen samenwerken aan een betere wereld voor iedereen.

Missie

Wij geloven in Maatschappelijk Betrokken Ondernemen. Het is daarom onze missie om een continue stroom van zoveel mogelijk gelden beschikbaar te maken voor Goede Doelen en (sport)verenigingen. Dit realiseren wij door de inzet van het marketingplatform Winnen Doe Je Niet Alleen.

Wij richten ons op alle Goede Doelen en (sport)verenigingen in Nederland. En op alle consumenten die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in het kopen van merkproducten en -diensten die worden aangeboden door toonaangevende fabrikanten en consumenten organisaties.

Wij willen graag een brug vormen tussen alle betrokken partijen en bundelen de krachten om de gestelde doelen te bereiken.