Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over onze producten of diensten? Hieronder vind je de meest gestelde vragen met de bijbehorende antwoorden. Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan een mail: vraag@wdjna.nl of bel naar 0888-800960. Wij beantwoorden je vraag zo snel mogelijk.

Zijn er kosten verbonden aan registratie en bieden?
Registratie en bieden op wdjna.nl is geheel gratis. Op het moment dat je het winnende bod uitbrengt, ga je een bindende verkoopovereenkomst aan.

Waarom moet ik me registeren voordat ik kan bieden?
Registratie is nodig omdat je je eigen account krijgt. Als je een veiling hebt gewonnen moeten we weten wie je bent voor de verdere afhandeling. Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met instructies voor de betaling en je kunt gelijk jouw Goede Doel kiezen. Ook nemen wij ter verificatie telefonisch contact met je op. Zodra je een bod hebt uitgebracht, ontvang je hiervan via e-mail automatisch een bevestiging. Word jij overboden, dan ontvang je ook een e-mail. Je kunt dan meteen een nieuw bod plaatsen.

Is het betalingsproces veilig?
Absoluut. Alle betalingen verlopen via een beveiligde verbinding.

Ik heb een vraag over het geleverde merkproduct. Aan wie kan ik die stellen?
Alle merkproducten worden geleverd met volledige fabrieksgarantie. Vragen over een product of de technische dienstverlening kun je stellen aan de dealer die jou het product heeft uitgeleverd. Ook kun je je rechtstreeks wenden tot de fabrikant of de importeur.

Het product dat ik wilde hebben, is inmiddels geveild. Komt het nog een keer terug?
Meestal zijn er meerdere exemplaren beschikbaar van een merkproduct en loopt een product 7 dagen mee in de veiling (1 product per dag). Neem dus regelmatig een kijkje op de website. Komt ‘jouw’ product niet meer in veiling, dan kun je altijd nog een productwens doen.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt/vergeten. Wat nu?
Klik hier voor een nieuw wachtwoord.

Hoe werkt het met de afdracht aan Goede Doelen?
Een product winnen bij Winnen Doe Je Niet Alleen betekent dat je altijd automatisch een Goed Doel steunt. Dit kost jou verder niets want 50% van elk winnend bod gaat naar het favoriete Goede Doel van de winnaar. Winnen Doe Je Niet Alleen zorgt ervoor dat elke bijdrage uiterlijk binnen zeven werkdagen na betaling wordt overgemaakt naar de bankrekening van het Goede Doel van jouw keuze.

Hoe neem ik contact op met wdjna.nl?
Stuur een mail naar info@wdjna.nl. We doen ons uiterste best zo snel mogelijk te reageren. Of neem telefonisch contact met ons op via 0888-800960.

Ik ben adverteerder en wil in contact komen met wdjna.nl
Bel dan 0888-800960 of mail naar info@wdjna.nl en we vertellen alles over de mogelijkheden voor een productcampagne en adverteren via Winnen Doe Je Niet Alleen.

Aan wie worden mijn persoonlijke gegevens verstrekt?
Wij gebruiken persoonlijke gegevens om de fabrikant te informeren over de winnaar, zodat het gekochte merkproduct kan worden uitgeleverd. De persoonlijke gegevens van alle overige deelnemers worden gedeeld met de desbetreffende aanbieder van het merkproduct. Bij het registreren ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Daarmee geef je toestemming dat je wordt gebeld als de veiling is afgelopen. Dit doen we om je te bedanken voor het meedoen. Ook als je de veiling niet hebt gewonnen, bieden we je namens de aanbieder van het merkproduct alsnog een korting of kadootje aan.
Bij Winnen Doe Je Niet Alleen win je dus altijd!